måndag 29 november 2010

Ledig!

Nu sitter jag i norra Värmland och mår. Det ligger en hund på mina fötter och jag är mätt och glad! Saknar fototjejen Linnea men tröstar mig med att jag får träffa henne i helgen.

Jag lyckades lämna kvar min väska med ombyte, tandborste, stämjärn och yxa på bussen. Den hittades i Karlstad och ligger nu på hittegodsavdelningen där. Super...

Imorgon får jag väl skrota omkring och peta på grejer i största allmänhet bara.

Jag ska under de här dagarna passa på att göra stommen till mitt soloprojekt "Håltimmar" klar. Insåg häromdagen att det kommer att vara full rulle fram till i sommar med Håltimmar, en ny eldshow och en ny gatushow med TRiX, Ja e ja, e ja? med Awake och Gaudete med Aubra.

Tur att jag är en så välplanerad och strukturerad person.

Här kommer en julhälsning från världens bästa gycklargrupp!

3 kommentarer: