tisdag 12 oktober 2010

Finkulturkillen Vs. X-box 1-23

Förlåt kära dagbok. Jag har försakat dig. Men det är inte som rubriken hävdar. Det är inte X-boxens fel. Nej, jag har varit upp över öronen dränkt i finkulturella aktiviteter och roliga projekt. 

Därav kommer den ödsliga ödsligheten på finkulturkillebloggen.

Men nu! Nu! Nu finns det anledning att fira! Finkulturkillen har blivit uppmärksammad på det mest underbara sätt! Jag har fått direktreklam från något sketet webbhotell! 
Men hören I lyssnare, beskåda och begrunda. Var till freds och stojja med gamman och grejer. Skåda det första tecken på finkulturkillenföretagets existens!


Det måste vara såhär Moses kände sig på Sinai berg precis när han fick kontakt med Monsieur Dieu.

6 kommentarer:

  1. Haha! Det måste banne mig vara det finaste brev jag sett

    SvaraRadera
  2. Hahaha :) Heja dig Pelle. Skit vad fint brev! :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha!!
    Nu ligger världen för dina fötter! Äntligen! Den har inte en chans!

    SvaraRadera
  4. Skriver du "hören" ska det vara "skåden" och "bergunden" också!
    läraren snyggOla

    SvaraRadera
  5. fantastiskt! nu finns du, finkulturkillen.

    SvaraRadera