tisdag 7 september 2010

Det var en sen sen kväll...

...som jag satt och kände mig nog viktig för att starta en blogg.

Så då gjorde jag det!

Jag ska inte ljuga. Det är inte bara för att jag kände mig otroligt viktig som jag ville starta den här bloggen. Det ska ju till att startas enskild firma, och som den slipade affärspamp jag är så vet jag, att man inte kommer långt utan reklam.

Vad ska det göras reklam för?
Enligt min vassa affärsplan så ska det göras reklam för; Teater och hantverksrelaterade tjänster. Dendu! Huhu! Snart så ligger jag på en strand i Iltalien och sörplar fernet ur en guldskål.

Nej.


Tanken är mest att jag ska delge lite projekt och tankar till de som kan tänkas vara intresserade. Så nu undrar Ni säkert, Mamma och Pappa, varför jag inte bara ringer och berättar. Men då säger jag att det inte funkar så på 2000 talet. Blogg ska det vara.

1 kommentar:

  1. Då tar jag tillfället i akt och blir den alldeles första kommenteraren här.... Vajjert!!

    SvaraRadera